delimiter image

6 Weeks Fit

Dit 6 weken programma zorgt voor een lifestyle verandering op een manier die jij vol kan houden.

delimiter image

6 Weeks Fit Amsterdam

Dit 6 weken programma zorgt voor een lifestyle verandering op een manier die jij vol kan houden.

Wil je afvallen, in je sportritme komen, fitter worden en leren welke voeding bijdraagt om jouw doelen te bereiken? Doe dan mee aan 6 Weeks Fit!
Tijdens dit programma sport je 3 keer per week, waarvan 1 keer op een vast moment met een vaste groep.

De andere 2 trainingen kun je zelf iedere week inplannen aan de hand van ons huidige groepslesrooster. Je krijgt persoonlijk voedingsadvies en  wekelijks feedback op je voedingspatroon van onze voedingscoaches. Hiervoor houdt je gedurende 6 weken iedere dag je voeding bij in een app.  Er zijn 3 meetmomenten (kilo, centimeters en vetpercentage) en fysieke testen om je vooruitgang te meten.

We starten het programma met een interactieve workshop over motivatie, training en voeding. Daarnaast ontvang je diverse tips en gezonde recepten.

delimiter image

6 Weeks Fit 2.0

Het vervolg na 6 weken!

Heb je 6 Weeks fit 1.0 gevolgd? Doe dan mee aan de nieuwe 6 Weeks Fit 2.0. De vaste training tijdens dit programma is een krachttraining in The Workout Studio. Tijdens dit programma richten we ons op krachttraining en leren we je nieuwe bewegingen aan zoals pullups en deadlifts. We verdiepen ons in supplementen, de timing van voeding en gaan verder in op koolhydraten, eiwitten en vetten.

Ons doel is om jou je doelen te laten behalen. Terwijl je nog steeds kunt genieten en een wijntje kunt drinken! Want wij geloven in balans en de 80/20 regel: 80 % gezond eten, sporten en bewust leven en 20 % (ge)zondigen. Klinkt ideaal toch?

Start: 29 februari 2020

Iedere donderdag 20:00 Groepstraining – Studio
Zaterdag 29 februari: 12:30 – 14:30 Kickoff – Studio
Zaterdag 21 maart: 12:00 – 13:00 Tussentijdse meting – Studio
Zaterdag 11 april: 12:00 – 13:00 Eindmeting en fysieke testen – Studio

Kosten: €275,-

Zorg dat je deze data aanwezig kunt zijn om het maximale uit je programma te halen! Het is niet mogelijk om metingen te missen of om trainingen te ruilen met andere dagen.

delimiter image

4 x 4 Challenge Online

Dit staat er op de planning de komende tijd!

4 x 4 Online Challenge

Kun je in deze periode wel een stok achter de deur gebruiken om gezond te blijven eten en genoeg te bewegen? Wij helpen je graag op een persoonlijke manier om ook tijdens Corona in contact te blijven met de trainers en mede-sporters.

In een kleine besloten groep zullen we 4 keer per week trainen met een online workout via Zoom. Kracht, techniek en conditie: alles wordt behandeld. Voor maximale progressie trainen we met gewichten / kettlebells. Niet in huis? No problem, je mag ze van ons lenen!

Daarnaast ontvang je een uitgeschreven weekmenu, inclusief vega(n) opties.
Indien gewenst kun je de gehele week je voeding tracken en zal onze voedingscoach je iedere week persoonlijk contacten en feedback geven op jouw voeding.

Iedere week ontvang je een fysieke challenge om je maximaal uit te dagen.
Graag je voortgang meten? Via onze live workouts zullen we een aantal fysieke testen uitvoeren en je lichaamsmetingen kun je zelf noteren.
Progressie boeken tijdens Corona? Dat kan!

Start: maandag 13 april.
Trainingstijden: maandag 17:45, donderdag 09:00, zaterdag 12:00. 4e workout: zelf inplannen aan de hand van het online lesrooster van The Workout Lab.
Kosten: € 125,-
Samen sporten: €100,- pp. Schrijf je samen in met je vriend(in) / huisgenoot!

delimiter image

Resultaat!

Échte vooruitgang!

De afgelopen 16 maanden is er veel veranderd. Ik ben niet alleen vele kilo’s lichter (-24,5 kg), maar heb een veel actievere leefstijl, sport ik regelmatig, is mijn slaapritme verbeterd, eet ik overwegend gezond én kan ik genieten van al het lekkers wat de wereld te bieden heeft. TWS heeft weer balans in mijn leven gebracht. Balans houden was voor mij de uitdaging na 6 weeks fit 1.0 en 2.0 (het vervolgprogramma). Uiteraard ging en gaat dat met ups en downs, want progressie is geen stijgende lijn. Hoe gek ook, het sporten hield/houd mij gemotiveerd omdat dit een positief effect op mij heeft. Ik kan niet meer zonder. 

Ook hielp het dat mijn progressie aanstekelijk werkte op anderen en ik daardoor meerdere sportbuddy’s kreeg en collega’s op werk gemotiveerd kreeg om met mij mee te doen (o.a. ook aan een mudrun). Ik ben nog elke dag blij dat ik mij heb opgegeven (al vond ik het toen doodeng) en ben ik dankbaar voor alle support van TWS trainers! TWS trainers geven net dat stukje extra persoonlijke aandacht als jij dat stukje extra geeft tijdens de training. Mijn tip: train elke les zwaarder en boek dezelfde mooie resultaten als ik!